FRAKT, RETUR & REKLAMASJON

Les her informasjon om våre retningslinjer for frakt og retur.

RETNINGSLINJER FOR FRAKT OG KOSTNADER

Vi tilbyr gratis frakt på alle bestillinger over NOK 499 til hele Norge (gjelder ikke lokal levering).

-Pakke i postkassen NOK 59 (inntil 0,5 kg)
-Pakke til hentested NOK 89 (fra 0,5 kg)
-Lokal leveranse i Alta NOK 69 (innen 7 km radius fra Altaveien 94).

 

LEVERINGSTIDER

I Norge er leveringstiden fra 2-5 virkedager avhengig av bostedsadresse. Det kan forekomme forsinkelser fra fraktselskap i forbindelse med høytider og ferieavvikling. 

Alle pakkene sendes fra vårt lager i Alta, Norge. 

RETUR 

Du har rett til å angre kjøpet ditt innen 14 dager etter at du har mottatt varen, uten å oppgi noen grunn. Så snart vi har mottatt og behandlet varene du har returnert, vil ordresummen refunderes til kjøper. For at angreretten skal være gjeldende, må varen(e) være ubrukt, og produktet og innpakningen må være i uforandret og salgbar stand. Dette betyr at du ikke kan bruke produktet, fjerne etiketter eller bryte noen forseglinger. For å utøve angreretten sendes varen(e) tilbake til Aarja Health AS i originalemballasje. Angrerettlovens paragraf 15 skal returkostnadene bæres av kjøper.

Send oss ​​en e-post på support@aarjahealth.no, eller benytte vårt kontaktskjema her.

Vi trenger følgende informasjon:

a) ordrenummer (finnes i ordrebekreftelsen, på følgeseddelen eller fakturaen)

b) ditt navn og kontaktinformasjon

 

Tilbakebetaling av returer:

Om du har betalt med kort vil vi refundere beløpet på det samme kortet som du benyttet ved kjøp. Returer behandles normalt mellom 3-5 virkedager. Har du spørsmål knyttet til tilbakebetaling, ta kontakt med oss direkte ved å benytte vårt kontaktskjema her, eller kontakt oss på support@aarjahealth.com 

Om du har betalt med Klarna, vil Klarna tilbakebetale når vi har godkjent returen. 

Om du har betalt med Vipps vil beløpet bli refundert til det kontonummeret din Vipps-konto er knyttet opp til. 

Varene må sendes med Posten (Bring).

 

REKLAMASJON

Etter at du har mottatt produktene, må du, så snart du har anledning til det, undersøke om leveransen er i samsvar med ordrebekreftelsen, om produktene er blitt skadet under transporten, eller om det er feil eller mangler ved produktene.

Dersom produktene har feil eller mangler når du får produktene i din besittelse kan du etter omstendighetene kreve retting av feilen, omlevering, prisavslag, erstatning eller at kjøpet heves. Melding om feil og mangler ved produktene kan overbringes oss muntlig eller skriftlig ved å gi beskjed til kundeservice innen 14 dager etter at du oppdaget feilen eller mangelen. Vi anbefaler av bevishensyn å sende oss reklamasjon skriftlig til kundeservice med bilde. Vi vil skriftlig bekrefte mottak av alle reklamasjoner, og håndtere reklamasjonen innen 7 virkedager.

Kontaktinformasjon vedrørende klager:
Epost: support@aarjahealth.no eller benytte vårt kontaktskjema her.

 

KONFLIKTLØSNING

Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Kjøperen kan kontakte Forbrukerrådet for å få hjelp i en mulig tvist med selgeren, eller EU-kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du vil sende inn en klage. Dette er spesielt relevant hvis du er en forbruker bosatt i et annet EU-land. 

 

UAVHENTET FORSENDELSE

Vi leverer alle bestillinger gjennom Bring i Norge eller PostNord. Pakker oppbevares på siste stoppested i 7 dager (legg merke til at dette kan variere og kan være opptil 14 dager). Du får et varsel når pakken ankommer. Hvis du ikke har fått pakkevarselet eller hentet pakken din, kan du kontakte oss. Uavhentet forsendelse returneres ikke med mindre du kontakter vår kundeservice for å erklære det. Alle uavhentede pakker vil automatisk bli belastet NOK 100 for porto og håndtering i forbindelse med refusjonen.

Kontakt oss om det er problemer med forsendelsen eller bestillingen din.

 

FIRMADETALJER

Hovedkontor, Norge
Aarja Health AS
Altaveien 94, 9513 Alta, Norge
E-postadresse: support@aarjahealth.no  - telefon: +47 78 44 20 00

Nettside: aarjahealth.no

I Aarja tror vi på åpenhet og kvalitet. Vi lover at alle våre produkter er laget med de høyeste kvalitetsstandardene. Hvis du ikke er fornøyd med kvaliteten på våre produkter/tjenester, vennligst kontakt oss slik at vi vet hvordan vi kan forbedre oss og betjene deg bedre.