Abonnér og få 15% rabatt

Få en enklere hverdag med Norges mest fleksible abonnementsordning! Si opp når du vil - ingen bindingstid! Du vil også motta en mail to dager før vi belaster ditt kort slik at du alltid har oversikt.

  • Ingen bindingstid eller oppsigelsestid
  • Endre ditt abonnement selv gjennom "Din side"
  • Velg leveringsfrekvens selv
  • Ring oss på 78 44 20 00 for hjelp

Slik oppretter du et abonnement

Velg ønsket produkt

Gå inn på produktsiden til det produktet du ønsker å abonnere på.

Velg "Abonnér"

Klikk på øverste alternativ "Abonnér og spar 15%" og velg antall.

Leveringsfrekvens

Velg hvor ofte du vil ha det levert. Legg i handlevogn!

SE ALLE PRODUKTER

FAQs

JEG FÅR IKKE LOGGET MEG INN PÅ MIN SIDE - HVA GJØR JEG?

Min side blir opprettet automatisk etter første gangen du bestiller et abonnementsprodukt. Da vil du få tilsendt en verifiseringsmail som er viktig at du bekrefter. Uten bekreftelse vil du ikke kunne logge deg inn på Min side. Denne mailen kan ofte legge seg i søppelpost så det er viktig at du sjekker der, dersom du ikke ser den i din vanlige innboks.

HVORDAN LEGGE TIL FLERE PRODUKTER I SAMME BESTILLING?

Hvis du vil ha mer enn ett produkt i abonnements-ordren, kan du fortsette å handle og legge til andre produkter på samme måte til bestillingen din (se instruksjonene ovenfor).

ER DET MULIG Å HA ULIK LEVERINGSFREKVENS FOR ULIKE PRODUKTER?

Ja, du kan velge ulik leveringsfrekvens for hvert produkt du legger i handlekurven. Du kan også redigere leveringsfrekvensen fra lenken du finner i ordrebekreftelsen etter oppretting av abonnementet, eller ved å kontakte oss på telefon eller aarja@aarjahealth.com

HVA ER FRAKTKOSTNADENE PER BESTILLING?

I Norge koster frakten 59 kr. Vi tilbyr gratis levering på alle bestillinger over 499kr. Les mer om fraktkostnader her.

KAN JEG KOMBINERE ABONNEMENT OG ET ENGANGSKJØP?

Ja, det kan du. Du kan velge mellom abonnement og engangskjøp separat på hver produktside før du legger til i handlekurven.

HVORDAN KAN JEG GJØRE ENDRINGER I MIN ORDRE?

Når du bestiller et abonnement får du tilsendt en e-postbekreftelse - fra lenken i denne e-posten kan du redigere eller kansellere bestillingen din. Du vil alltid få et varsel på din e-post før neste forsendelse, og der er
den samme lenken for å kunne redigere bestillingen din.

Du kan også logge inn på din brukerkonto øverst på denne siden og endre din bestilling selv, eventuelt kontakte oss på telefon 78 44 20 00 eller support@aarjahealth.com

KAN JEG ENDRE LEVERINGSTID?

Når du bestiller et abonnement får du tilsendt en e-postbekreftelse - fra lenken i denne e-posten kan du redigere eller kansellere bestillingen din. Du vil alltid få et varsel på din e-post før neste forsendelse, og der er
den samme lenken for å kunne redigere bestillingen din.

Du kan også logge inn på din brukerkonto øverst på denne siden og endre
din bestilling selv, eventuelt kontakte oss på telefon 78 44 20 00 eller support@aarjahealth.com

HVORDAN AVSLUTTER JEG ET ABONNEMENT?

Når du bestiller et abonnement får du tilsendt en e-postbekreftelse - fra lenken i denne e-posten kan du redigere eller kansellere bestillingen din. Du
vil alltid få et varsel på din e-post før neste forsendelse, og den inneholder alltid
den samme lenken for å kunne redigere bestillingen din.

Du kan også logge inn på din brukerkonto øverst på denne siden og endre
din bestilling selv, eventuelt kontakte oss på telefon 78 44 20 00 eller support@aarjahealth.com

Trenger du hjelp & veiledning?

Kontakt oss på:
+47 78 44 20 00
support@aarjahealth.com

Behovstest

Hvis du er usikker på hvilke kosttilskudd som passer dine behov best, kan du ta denne 5-minutters behovstesten først.

TA BEHOVSTEST